Cheerleading

Datum: 2012-08-29 - Tid: 18:29:00 Kategori: Vardag
Ska snart gå till bussen och åka till cheerleadingen som börjar om 30 minuter, skojskoj. Min "halv" syster ska följa med och titta för hon vill också börja träna cheerleading, nice! Vill även tacka för alla era fina kommentarer som jag fått under veckan, ni är så himla underbara! :love: Sen även ett stort tack till er som tittar min blogg också, blir så glad när jag ser att min statestik går uppåt! :love: Det är sånt som får mig att vilja ha en bra uppdatering och gör tidinställda inlägg! :) Men måste springa till bussen nu för att komma i tid osv! Puss

Kommentarer
Postat av: Ida Arvidsson

svar: tack tack, ska bara ta de lugnt :) hur ser din kväll ut?

2012-08-29 @ 19:38:01
URL: http://arvidssonida.blogg.se
Postat av: Zinja

Vad roligt!

svar: åh vad äckligt, men finns det inte mackor eller sallad man kan äta isåfall :)

2012-08-29 @ 20:30:55
URL: http://zinja.se
Postat av: Julia

Sv; TAck! Jo, allt är bra med mig:) Själv?
Kram

2012-08-29 @ 21:47:10
URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek