Godnatt!

Datum: 2012-08-29 - Tid: 22:45:00 Kategori: Vardag
Har precis ätit lite, åt färdig matlåda eller vad det heter. Har även duschat också, så nu är jag fräsch och luktar gott! :love: Ska snart hoppa ner i sängen och försöka sova, men det lär nog inte vara några problem när jag är såhär galet trött som jag är, haha! Jag orkar tyvärr inte svara på alla era kommentarer ikväll, så det får jag ta och försöka hinna att göra imorgon. Slutar ju dock halv fem imorgon, så det kan bli lite svårt eftersom jag nog kommer vara ganska så trött efter den långa dagen! Men vi hörs imorgon bitti när jag har vaknat! Godnatt
 
Glöm inte att anmäla er till veckans blogg häär! :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: Har skrivit det i ett inlägg några inlägg ner på bloggen. Men jag jobbar på en gummi fabrik där vi gör gummidelar till bla. Volvo osv. Jobbar kvällsskiftet där :)

Allt är bra med mig. Försöker bli trött efter jobbet nu men ska alldeles strax sova så jag orkar med morgonkvällens jobb igen innan helg :)
Hur mår du själv? :)

2012-08-30 @ 02:04:12
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek