Om min nya skola

Datum: 2012-08-28 - Tid: 09:45:00 Kategori: Vardag
Har fått en hel del kommentarer dom senaste dagarna om jag inte kan berätta lite om min nya skola, om jag trivs i klassen osv. Så tänkte berätta det nu, försökte göra i ett videoinlägg men misslyckades bara, haha! Ljudet vart super konstigt verkligen!

Just nu går jag i en skola som heter Rudanskolan och ligger i Handen, söder om Stockholm. Går i en ny klass som heter 8:4(B), alltså "B" står för vilket arbetslag klassen tillhör ungefär. Innan jag började i skolan så tänkte jag att jag inte kommer att trivas, jag kommer bli mobbad igen osv. Jag blev ju mobbad i min förra skola och även misshandlad, läs mer om det häär. Men jag hade verkligen helt fel. Jag blir verkligen inte mobbad i skolan alls eller i klassen eller nått sånt. Utan jag verkligen storm trivs i skolan och speciellt i klassen. Umgås ungefär med alla tjejer i klassen ibland men nästan alltid med Linnea och Amanda och massa andra från andra klasser i skolan. Så jag tycker verkligen helt rätt att jag bytte skola, trivdes ju inte alls i min förra skola eller nått.
Lärarna är hur trevliga och underbara som helst, verkligen! Toppen bra lärare osv. Man kan verkligen ingenting annat än att älska dom lärarna jag har (missförstå mig inte nu!) Men dom är verkligen hur trevliga som helst.

Klassen är väldigt liten också, bara 15 elever just nu men tror att den kommer fyllas på under terminens gång. Dom andra 3 klasserna i 8:an är runt 30 elever tror jag det var. Mina klasskompisar är hur trevliga som helst osv.. Så kan ingenting annat än att trivas i skolan! :) Detta var allt jag kom på angående mitt skolbyte och om hur jag trivs osv. Men fyller på detta inlägg om jag kommer på någonting speciellt senare.

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg HÄR! :D

Kommentarer
Postat av: Michelle

jätte fin blogg erica! (:

2012-08-28 @ 19:35:55
URL: http://haterslovesus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek