Svarar på kommentarer

Datum: 2012-08-27 - Tid: 15:00:00 Kategori: Frågor & Svar
Hur får du ditt hår så lockigt och fint egentligen? Galet fint verkligen! :) Skulle vilja ha ditt hår! :D
SVAR: Åhh tack så mycket sötnos! :) Blir så glad av sådana kommentarer verkligen!! :) Det är mitt naturliga hår tyvärr, har verkligen super tjockt hår och väldigt lockigt hår. Tycker själv inte om mitt hår, så jobbigt att sköta om och finns ingenting som man kan göra med håret nästan, haha!
 
Först vill jag säga att du är en galet stark person och att du har en super fin blogg! Min bror har ADHD och han ska börja äta concerta, och jag undrar vad dom "hjälper" en med som har ADHD. Och tar du några andra tabletter, isåfall vilka, hur många mg och vad hjälper dom dig med? Skulle bli super glad om du svarade! Älskar din blogg. Kram, Evelina.
SVAR: Tack så himla mycket för dina otroligt fina ord sötnos! :D Alltså Concerta "hjälper" en med att hålla sig lugn och att kunna koncentrera sig bättre. Alltså det jag menar med att hålla sig lugn är att man inte får lika lätt "utbrott" och man inte blir lika lätt arg om man tar Concerta på morgonen än om man inte tar den. Ja jag tar andra tabletter också, Stratera 60 mg som hjälper med att bli trött på kvällen osv. Sen tar jag också tabletter på kvällen som hjälper mig med att lugna ner mig så jag kan somna lättare och dom heter Melatonin 3,0 mg och av dom tar jag 4 tabletter. Kram.
 
Hej! Sjukt fina bilder du tar, helt otroligt verkligen! Vilken kamera fotar du med och i vilket program redigerar du dina bilder i? En till fråga har jag också, i vilket program gör du dina designer och gör du gratis designer?
SVAR: Hej! Tack så himla mycket! Jag fotar med en digital kamera från Nikon tror den heter Coolpix 3000 eller någonting sånt! Jag redigerar alla mina bilder i Photoshop CS3 och gör även mina designer i Photoshop CS3. Ja just nu gör jag gratis designer till andra men inom en kort framtid så börjar jag ta betalt för designer till andra. Läs mer om mina gratisdesigner häär
 
Hej! Du var ju ute på terapi kollo i slutet av juli och skulle komma hem i början av augusti, men varför kom du hem i juli? Du behöver inte berätta om du inte vill, jag bara undrar. Och kommer vi få se några bilder från kollot under tiden som du var där? Alltså hur det såg ut osv. Kram Julia 
SVAR: Hej! Ja det stämmer, jag åkte den 27 juli och skulle komma hem den 8 augusti. Jag kom hem tidigare för att jag inte trivdes att vara där på kollot. Jag klarade inte av att vara utan min mobil och inte kunna nå mina kompisar när jag ville osv. Jag satt och grät ungefär 6 timmar innan vi var tvungna att gå och lägga oss, så "personalen" på kollot, jag och min mamma tyckte att det var bättre att jag åkte hem eftersom jag hade en enorm hemlängtan.. Jag var bara där ungefär 2 dagar, men under dom 2 dagarna så hände det en hel del roliga saker! :) Nej tyvärr så kommer ni inte få se några bilder från kollot, jag får själv inga bilder därifrån. Tog några bilder med en jätte trevlig tjej därifrån men av sekretess så får ingen av oss dom bilderna. Vilket är jätte synd och när vi tog dom bilderna så visste vi inte om det! Förlåt för långt svar, men hoppas du fick svar på dina frågor! Kram.
 
Glöm inte att anmäl dig till veckans blogg HÄR!

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Detsamma! Allt bra här, själv?
Kram

2012-08-27 @ 15:35:49
URL: http://juliaroz.blogg.se
Postat av: Amanda ❀PHOTOGRAPHY

- Åh tack detsamma!
Jo allt är bra här! Själv?

2012-08-27 @ 15:57:01
URL: http://photoobymee.blogg.se
Postat av: CASSANDRA

sv; tack detsamma :D

2012-08-27 @ 16:09:23
URL: http://cassandras.se
Postat av: Ellen&Filippa

Vill du bli veckans gangsterblogg?? Gå in på vår blogg och anmäl dig, vinnaren dras på lördag!

2012-08-27 @ 16:52:23
URL: http://thatokarna.blogg.se
Postat av: Emma

Skulle betyda super mycket om du ville gå in och skriva vad du tycker saknas i min blogg eller vad just du skulle ville läsa om i den!
P.S Super fin blogg!

2012-08-27 @ 20:41:02
URL: http://emmablom.myshowroom.se
Postat av: emmabrinkk

gullig blogg! vad ska du göra till helgen då?:)

2012-08-27 @ 21:09:34
URL: http://www.emmabrinkk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek