Godmorgon

Datum: 2012-07-27 - Tid: 09:00:00 Kategori: Vardag


Jag har precis vaknat och ska snart hoppa in i duschen och göra mig redo för att åka på kollo. Känns galet jobbigt att lämna mobilen och datorn hemma i ungefär 2 veckor. Så jag kommer bara att köra på tidinställda inlägg nu fram tills den 8 augusti men jag vet ju lite smått vad som vi kommer att göra på dagarna när vi är där osv. Så självklart kommer jag skriva om det också, men inte så mycket eftersom det är första gången jag är på detta kollo. Många av er har undrat vad det är för sorts kollo eftersom på dom flesta kollon så är det bara på dagarna, men detta är ett sorts Terapi kollo för ungdomar som går på Prima - Barn och ungdoms psykrati (det är ett ställe där man kan prata med psykologer, doktorer, socinomer, osv när man har/haft det jobbigt hemma eller om man har varit utsatt för någonting.) Det är bara 8 tjejer och 4 ledare som åker iväg så det kommer nog bli super mysigt och kul. Men kommer såklart sakna er galet mycket. Men vi hörs senare för nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning så jag hinner i tid där vi ska samlas! Kommer upp ett inlägg där jag berättar massor om kollot! So stay tuned sweeties! ;) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek