Måndags roligheter

Datum: 2012-07-23 - Tid: 17:23:00 Kategori: Roligheter
 
Nu är det (äntligen) måndag igen så då kör vi självklart med en rolighet här i bloggen! Man kan ju inte starta veckan bättre med ett skratt, eller? ;) Denna gång blir det ett blondin skämt!
 
En blondin går in i en elektonikaffär och säger till expediten:
- Jag vill ha den där teven! Och pekar med fingret.
- Tyvärr, vi säljer inte till blodiner, sa expeditem. Blondinen gick iväg och tänkte, om jag ändrar hårfärg, då kan han inte säga att jag är blondin! Efter blondinen hade ändrat hårfärg, så kom hon tillbaka och pekade och sa:
- Jag vill ha den där teven!
- Tyvärr, men vi säljer inte till blondiner, svarade expediten igen. Blondinen gick ledsen därifrån och tänkte nej, jag färgar håret blått! Hon kom tillbaka med blått hår och sa:
Jag vill ha den där teven!
- Tyvärr men vi säljer inte till blondiner, sa expediten igen.
- Hur fan vet du att jag är en blondin, sa blondinen.
Expediten svarade:
-... Det där är en mikrovågsugn...
 
Kan du en fräckis, blondinskämt, en norgehistorie eller vad som helst som man kan börja en vecka med att få ett skratt? Tveka inte att skicka in den till [email protected]!
Alla roligheter som publiceras länkas (om du har blogg)! :D

Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

haha! :D

2012-07-23 @ 18:19:41
URL: http://www.sandramusic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek