SEX & KÄRLEK - SOMMARTIPS DEL 2

Datum: 2012-07-30 - Tid: 12:02:00 Kategori: Sex & Kärlek
 
1. Raka vägen ner
Dags att trimma bikinilinjen för en dag på stranden? Låt honom göra jobbet med en hyvel och rakskum. Be honom göra det varsamt och mjukt, och när han är färdig, låt han tillfredsställa dig med munnen.
 
2. Förspel på print
Byt ut deckaren med en erotisk novell! Ligg vända mot varandra i hängmattan och turas om att läsa, högt såklart. Ge varandra sensuella blickar och smek varandras händer och ben.
 
3. Ta vara på sensommarnatten!
Gå ut i sommarnatten och ha sex på en filt i gräset.
 
4. Suktas utan trosor
Gå utan trosor i kjolen eller klänningen. Viska det till din partner under kvällen och låt honom suktas.
 
5. Sex on the beach
Bada nakna som förspel. Få saker är så sensuella som att simma naken med sin partner en ljus sommarnatt. Kramas, smek och kyss varandra. Fortsättningen tar ni på stranden....;)
 
 
 Ställ fler frågor i frågestunden HÄÄR! Annars svarar jag inte på någon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek