Svar på tal

Datum: 2012-07-23 - Tid: 18:37:16 Kategori: Frågor & Svar
Postad av: Anonym om Berättar om min sjukdom
Strattera ska man kunna ta på kvällen då det gör en trött, men det beror helt på individen...
Om du har sömnproblem tror jag säkert att melatonin hjälper bättre, men strattera kan vara ett alternativ, det var det för mig, men jag hade inga sömnproblem så jag valde att ta endast den på morgonen.

Det du skrev om att det inte finns bra med information på internet, vilket det kan vara dåligt med!
Men medicinen ska vara 1. Ja, hjälpa med koncentrationen.
2. Göra en lugnare, man får "längre stubin".

Själv tycker jag det är fel att medicinera så små barn, det ska finnas specialklasser osv.
Men om du tycker det hjälper dig så ska du fortsätta.
Men ett tips: När du börjar gymnasiet sen, beroende på linje, får man det oftast lättare.

Vad har du tänkt att gå?
Om du ens börjat tänka på det? :)
SVAR: Jag började ta Stratera när jag åt middag, men jag blev så otroligt trött av den så jag började ta den på kvällen sen. Efter det så sa min doktor att jag skulle ta Stratera på morgonen! :) Jag tar även Melatonin också till kvällen :) Jag har tänkt att gå barn & fritid eller stylist eller frisör! :)
Hoppas du är nöjd med ditt "svar" :)

Kommentarer
Postat av: Isabella Callenberg

fin blogg! :)

2012-07-23 @ 19:30:25
URL: http://iissabella.blogg.se
Postat av: Linda [fotoblogg]

Sv: Jag hade en bra helg, dudå? :-)

2012-07-23 @ 21:24:52
URL: http://lindassphoto.blogg.se
Postat av: Maria Larsson

Var med och tävla om ett presentkort värde 1000 kronor från Nelly.com i min blogg, här: http://shoemania.se/2012/july/tavling-vinn-ett-presentkort-varde-1000-fran-nellycom.html Tävlingen avslutas i morgon!

2012-07-24 @ 15:23:08
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Lina

HejHej, skulle bli jätte glad om du läste min blogg, den kanske inte är så bra men den duger! :-P

2012-07-24 @ 23:36:07
URL: http://liinaoluund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek