Dag 12 - Ett tillfälle jag skulle vilja göra om.

Datum: 2012-06-28 - Tid: 19:53:41 Kategori: 30-dagarsutmaning
Detta inlägg skulle ha publicerats den 26/6-12, men glömde bort det så publicerar det nu!
 
När jag tänker efter så finns det rätt så många tillfällen jag skulle vilja göra om. Men om jag bara skulle få välja ett så skulle det nog bli när jag, pappa, pappas kompis T,hans dotter A, A's pojkvän Ti,  T's flickvän (kommer inte håg vad hon heter, men kallar hennes F), F's dotter Am, F's son D och en kompis till alla J åkte ner till Malmköping sommarlovet 2009. Det var verkligen super mysigt och kul desutom. Vi var på en marknad som heter Kivik tror jag det var. Vi hade det bara allmänt mysigt under helgen som vi var där. Verkligen ett minne för livet. Jag och Ti hoppade studsmatta typ tre på natten när han var jävligt full och massa, hade en toppen helg då verkligen. Så det är absolut ett tillfälle jag skulle vilja göra om! Men sen finns det ju massa tillfällen som jag också skulle vilja göra om tex, träffa One Direction igen osv. Har ni något tillfälle som ni skulle vilja göra om? Isåfall vad för tillfälle? :)
Tänkte bjuda på två bilder därifrån, har inga mer bilder därifrån. J och Am tog alla bilder, och jag är bara med på 2 av dom, haha.. Sjukt hur mycket man har förändrats egentligen. Titta bara på bilderna så förstår ni..
 
Smygbild på mig, haha.
Jag, Ti och D vid två tiden på natten. Trötta och slitna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella - Träffad av blixten ♥

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

2012-06-28 @ 20:48:03
URL: http://ellisenbellis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek