Dag 13 - Min favoritmat.

Datum: 2012-06-28 - Tid: 21:00:00 Kategori: 30-dagarsutmaning
Detta inlägg skulle ha publicerats den 276-12.
 
Jag har massa olika favoritmaträtter, så kan nog inte välja en "favorit".. Jag är väldigt kräsen med mat desutom, hatar  fisk, hatar skaldjur, och massa annat. Min mamma brukar säga att det barn brukar gilla gillar inte jag och det barn inte brukar gilla älskar jag. Stämmer nog ganska bra på mig! :rolleyes: Men tänkte skriva några styckna som jag verkligen älskar..
Tacos är verkligen en favorit hos mig. Så himla gott, skulle kunna leva på det, haha!
Kinesisk kycklig i curry - Mhmmm, detta är så himla gott verkligen! En restaurang inne i Stockholm på Åsegatan gör denna rätt grymt bra, verkligen! Jag verkligen älskar all kycklig i curry, men detta är verkligen supergott! Ett tips för alla er som bor i Stockholm, besök en kina restaurang på Åsegatan på Södermalm, den heter "bambu garden" men är inte helt säker på det. Men nästan, haha!
Kebabgryta- Åh, stark kebabgryta är så otroligt gott. Min ena bror gör kebabgryta så grymt gott. Helt perfekt nästan, hihi! Men den är verkligen supergod.. Mums :love:

Kommentarer
Postat av: SOFIASTICATED

sv: Det är bra med mig!
Bloglovinbyte? :)
KRAM

2012-06-28 @ 21:18:34
URL: http://sofiasticated.blogg.se
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

sv; det funkar, sj :)

2012-06-28 @ 21:43:20
URL: http://cassandras.se
Postat av: Matilda Björkstrand

Hejsan, fin blogg!

Kolla gärna på mina bilder i det här inlägget & säg vad du tycker. Skulle vara jätte snällt :)

http://matildasfoto.blogg.se/2012/june/lang-och-mysig-dag.html#comment

2012-06-29 @ 11:52:20
URL: http://matildasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek