Denna text är till dig mamma.

Datum: 2012-06-18 - Tid: 18:27:18 Kategori: Mina texter
Mamma, jag skriver denna text till dig för att du ska förstå, hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig. Detta kommer rakt innifrån mitt hjärta. Så ta dig tid och läsa detta.
-
Förlåt för alla gånger jag skrikit att jag hatar dig. Förlåt för alla gånger jag skrikit att jag inte vill bo hos dig mer. Förlåt för alla gånger jag skrikit att du inte är min mamma. Förlåt för alla gånger jag skadat dig både med ord, sparkar och slag. Förlåt för allt elakt och idiotiskt jag gjort mot dig under snart dessa 14 år. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig. Det går bara inte, ord räcker inte till, orden har för liten betydelse.. Du betyder galet mycket för mig. Jag kan inte förlåta mig själv, för alla gånger jag skrikit att jag hatar dig, skrikit att du inte är min mamma, skrikit att jag inte vill bo hos dig, slagit dig och allt. Att bara tänka på allt elakt jag har gjort mot dig gör så fruktansvärt ont inom mig. Det känns som någon sitter och skär mig med en kniv i hjärtat så fort jag tänker på det.
-
Du har gått och bärt på mig i 9 månader. 9 månader utav värk, tårar, glädje och längtan. Och det du får tillbaks av mig är ord, slag, sparkar, lögner och allt dedär. Kan sitta och skriva i timmar hur mycket jag ångrar allting jag har gjort mot dig, men det skulle ändå inte förklara allt jag ångrar. Orden har för liten betydelse för det, jag ångrar det för mycket. Varje gång jag slagit dig, skrikit att jag hatar dig, skrikit att jag inte vill bo hos dig mer och allt dedär.
-
Mamma du är den mest perfekta person i hela världen. Jag vet att jag har sagt det många gånger innan och jag säger det igen, jag älskar dig mamma och du betyder fucking allt för mig. Du finns här alltid för mig, jag kan prata med dig om exakt allting och jag vet det. Även om jag inte gör det varje gång så vet jag det. Alla gånger jag inte har berättat för dig om mina problem eller så, jag ångrar det verkligen. När jag behöver vända mig till någon, få hjälp, få ork och kraft till att kämpa vidare. Det är inte förens då jag inser att jag ångrar att jag inte berätta det för dig innan. Då det är för sent, det finns ingenting att göra åt då.
-
Att se dig ledsen och veta att jag inte kan göra någonting mer än att trösta dig gör så fruktansvärt ont. Att se dig ha ont fysikt gör så ont inom mig. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer än vad jag gör när du är ledsen, eller när du har ont fysiskt.. Jag kan fortsätta denna text i år tal men det ända jag vill att du ska förstå är att jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Mamma, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: emilia

å så fint!

sv: tack, japp allt bra! Själv då? :)

2012-06-18 @ 18:46:49
URL: http://emiiliaa.blogg.se
Postat av: jessica

sv; nej jag har inge planer för dagen, har du? :)

2012-06-18 @ 19:00:13
URL: http://plumbob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek