Hemma

Datum: 2012-06-30 - Tid: 16:59:01 Kategori: Vardag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej älsklingar! Kom hem för en liten stund sedan, sitter just nu och lyssnar på musik och försöker göra ett konto  instagram som inte går särskillt bra, står bara att jag inte har någon internet anslutning, haha! Galet irriterande för har velat haft det sjukt länge men inte orkat skaffa det, haha! Så blev smått tvingad av en tjejkompis igårkväll att fixa det!
 
But anyways! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, skulle ju ha träffat D idag men han är kvar i Särna för vissa saker, så får träffa han på tisdag efter jag har kommit hem från kryssningen. Men ska ta & svara på era fina kommentarer, göra dag 16 - mina favoritbloggar och varför,  kanske tipsar om din blogg?! ;) So stay tuned sweeties! :love:

Kommentarer
Postat av: ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y

hoppas du får en bra kväll! :)

2012-06-30 @ 17:06:55
URL: http://withawhisper.blogg.se
Postat av: Felicia

Nu följer jag dig och blev nr 42! :D
Kram

2012-06-30 @ 17:52:15
URL: http://fepe.blogg.se
Postat av: Felicia

Nu följer jag dig och blev nr 42 :D
Allt är bra, sj?

2012-06-30 @ 17:54:34
Postat av: Felicia

Jag ser på tv :D Sj då? :P

2012-06-30 @ 18:22:41
URL: http://fepe.blogg.se
Postat av: ▲ F R I D A - p h o t o g r a p h y

SV; ja de ska de bli! :D
allt är bara bra, hur äre själv? :D

2012-06-30 @ 18:41:11
URL: http://withawhisper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek