Bloggrenovering

Datum: 2012-11-21 - Tid: 19:35:16 Kategori: Bloggdesign
Rubriken talar väll för sig själv, ikväll blir det stor renovering av bloggen. Ska fixa allt nytt, tror tyvärr inte att jag hinner med nya headern som jag håller på att göra men kommer göra en tillfällig header istället! Så nu vet ni varför bloggen kan se konstig ut fram till helgen iallafall! Vi får se hur mycket tid det tar att fixa om bloggen osv! Ska göra bloggen mer jul känsla, eller vad man ska säga! :) Kommer nog bli i färgerna, röd vit och grön tror jag! Men kommer nog inte sätta in headern innan nästa söndag, då det är första advent! Mysigt, snart jul!
Men ska börja med bloggen nu så vi hörs senare. Ska även göra tidinställda tills imorgon som jag glömde bort att göra igår!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

kul att göra om lite :D

2012-11-21 @ 20:08:57
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek