Du är som google, allt jag söker!

Datum: 2012-11-09 - Tid: 14:53:08 Kategori: Vardag
Bild från gårdagen..
 
Kom hem från skolan för en stund sedan. Har fått en IG varning i engelska så har extra stöd i engelska varje fredag halv två.. Var första gången idag och kändes faktiskt helt okej! Kommer dock inte gå varje fredag utan varannan eller nått sånt.. Det har ju varit riktigt dålig uppdatering i veckan, men har inte kunnat uppdaterat! Har inte kommit in på mitt konto eller internet ens! Så har inte kunnat uppdatera, men blir bättre nu i helgen. Lovar er det! Kommer bli hel grymt när Lottas design är klar så jag kan påbörja min design igen! Så tänkte faktiskt fixa den idag! Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Lowa

Vad roligt att få se din nya design sedan!! :D

2012-11-10 @ 17:03:36
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek