Ett inlägg till alla haters.

Datum: 2012-11-22 - Tid: 14:00:00 Kategori: Tankar & Åsikter.
Loggade in lite snabbt  på bloggen tidigare idag innan jag sprang till bussen och läste snabbt igenom alla kommentarer som jag fick igår efter jag loggade ut och märkte en hel del negativa kommentarer angående inlägget som jag skrev "av mig" i. Det jag störde mig mest på var att personerna som skrivit dem "negativa" kommentarerna inte ens vågar stå för vilka de egentligen är. Ni vet väll att när ni kommenterar min eller någon blogg överhuvudtaget så registreras IP-adressen direkt och vi bloggare ser IP-adressen, och det är jävligt lätt att få information om personer bara man har IP-adressen, tro mig. Det är bara att googla och ha tålamod så får man upp vart personen bor osv. Men jag tänker inte ta mig den tid åt alla jobbiga, äckliga haters som tittar in på min blogg varje dag för att kommentera en jävla massa onödiga & "kränkande" kommentarer som jag inte ens tar åt mig av? Men folk vill att jag ska ta åt mig av. Jag har lärt mig att ignorera saker det senaste året enormt mycket, det har varit väldigt jobbigt etc, men det har varit en stor fördel för mig nu när jag fått en del kränkande och idiotiska kommentarer den senaste tiden för jag sagt vad jag tycker och tänker om saker. Jag har lärt mig nu att jag är perfekt för den jag är, så jag skrattar bara åt er jävla haters. Ni slösar bara er egna tid som ni kan lägga ner på något annan som uppskattar er tid, för jag skrattar bara åt er. Och om ni nu stör er på mig så mycket - sluta läs min blogg då för jag har fan inte bett er läsa den!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. Skolan, du då? :)

2012-11-22 @ 14:05:19
URL: http://beattriicee.blogg.se
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin blogg!

2012-11-22 @ 19:47:35
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Lisa ♡ ( Foto & Vardag )

Sv: Visst, vi kan följa varandra! Jag följer dig nu, och blev nummer 58, säg gärna till när du följer min blogg! :)

2012-11-24 @ 13:18:10
URL: http://liisaafotar.blogg.se
Postat av: isa

stay strong girl! skit i haters! fin blogg :)

2012-11-24 @ 20:34:59
URL: http://ellmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek