Alla är lika mycket värda, oavsett hur man ser ut.

Datum: 2012-10-16 - Tid: 16:47:16 Kategori: Vardag
Sitter just nu på en tjejverksamhet och är sjukt irriterad, som ni kanske har märkt så har min blogg varit lösenordsskyddad hela dagen för en fucking hora rent ut sagt, anmält min design till blogg.se. Hon tycker att jag har kopierat hennes design när det är hon som har kopierat min. Men anyways, jag orkar inte bry mig mer. Kommer eventuellt byta bloggportal för jag är så himla irriterad och trött på blogg.se! Idag ska jag även visa mina naglar i videoblogg, så stay tuned sweeties! :love:

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Förstår att det är irriterande att bli beskylld för att ha tagit en annans design.. Men att kalla henne hora i det här inlägget var väl kanske inte så bra, eftersom hon kan anmäla dig för det. Ville bara säga det :)

2012-10-16 @ 19:31:36
URL: http://dolphin.blogg.se
Postat av: Melinda Nyrén

Idag ska jag bara ta det lugnt och plugga, själv?

2012-10-17 @ 09:15:20
URL: http://melindanyren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek