Designar för fullt..

Datum: 2012-10-28 - Tid: 17:19:41 Kategori: Bloggdesign
Sneak peak på lillgrodans nya design som jag hållit på med hela dagen..

Har suttit och designat nästan hela dagen, kul men jobbigt ibland! Igår hade jag migrän hela dagen så blev inget designade för min del då tyvärr! Men ska försöka hinna klart med Lillgrodans design ikväll som jag vet att jag kommer hinna sen även börja lite smått på min och fortsätta med den imorgon. Har ju lov hela denna vecka så jag har faktiskt gott om tid till att fixa ny design till mig.. Tänkte fortsätta att designa på Lillgrodans design nu så vi hörs senare sötnosar! ;)
 

Kommentarer
Postat av: Ruchira

Jättefin blogg!! :)

Kika gärna in min blogg, kram!

2012-10-29 @ 14:27:49
URL: http://ruchiraa.blogg.se
Postat av: Fatma

lagt till blev nr 55 :)

2012-11-03 @ 12:03:41
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek