Lek inte med någons känslor när du inte vill att någon ska leka med dina!

Datum: 2012-10-21 - Tid: 18:15:00 Kategori: Vardag
Suddig bild från fredags.
 
Har precis fått blogg.se att funka lite, nyss kunde man inte skriva inlägg alls utan det var bara någon konstig "ruta" och sen vid "menyn" där man väljer tidinställt osv funkade inte alls! Men nu funkar det som tur är. Har inte haft tid eller ork att uppdatera någonting i helgen, men pluggade hela dagen igår nästan och på kvällen så var jag iväg och spelade bowling med brorshan och hans flickvän. Gick inte så värst bra faktiskt, haha! ;) På kvällen så blev det mys framför bröderna Karlsson som gick på tv4 med dom också! Men nu till veckan så ska jag försöka börja uppdatera som vanligt igen. Har en hel del inlämningsuppgifter och prov denna vecka tyvärr. Men ska hinna att uppdatera så mycket som möjligt. Iallafall göra tidinställda inlägg..
Har även funderingar på att sluta blogga helt, men vet inte riktigt ännu. Har ju bloggat i lite mer än 5 år tror jag det är. Så vill inte sluta blogga men ändå så vill jag, liksom jag lägger ner runt 2-4 timmar varje dag på bloggen. Ibland mer och ibland mindre. Jag ska även sköta skolan med allt plugg och sånt, umgås med vänner och min familj och en hel del annat.. Jag klarar av allt nu också, men det är för mycket ibland.. Får även för lite sömn om nätterna för ligger och tänker på bloggen och sånt.. Tänkte prata mer om det i en videoblogg som kommer upp ikväll eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: elina

Hej fin blogg :)
Kolla gärna in på min blogg på mina bloppisar, säljer skor, kläder, väskor och allting möjligt billigt :) Kram

2012-10-21 @ 19:53:00
URL: http://nattstad.se/elinaroomandersson

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek