Hörde att du tagit mitt ex, jag äter mackor vill du ha resterna här också?...

Datum: 2012-09-21 - Tid: 19:07:24 Kategori: Vardag
Gammal bild..
 
Kom hem från stan vid fyra tiden, har varit inne och handlat "dip-dye" hårfärg till mitt hår! Daniella och Aurora var med också! Skulle även köpa töjning men orkade inte det, så får handla det i veckan istället! Senare ikväll så ska jag och Aurora färga dipdye! Längtar så enormt mycket verkligen, kommer nog bli super snyggt! :) 
Just nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt, tänkte fixa lite med bloggen ikväll. Sitter även och väntar på att Auroras träning ska sluta så hon kommer över till mig och så färgar vi dipdyes haha! Hon sover kanske över här också, så det kommer nog bli toppen bra! Har fått en hel del kommentarer angående min uppdatering, och jag lovar er att jag ska försöka bättra mig nu när jag har slutat på cheerleadingen! Mer om varför jag slutade på cheerleadingen senare!
 
Glöm inte att anmäla er till veckans blogg häär!
 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Detsamma. :) Jag ska bara slappa i helgen. Du då?

2012-09-21 @ 19:37:48
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: josefin

sv: Tack så mkt ha en trevlig helg du åxå! =)
Jag är hos min mamma i helgen sj då?

2012-09-21 @ 20:47:27
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek