Plugg, plugg, plugg och ännu mer plugg..

Datum: 2012-09-26 - Tid: 18:35:25 Kategori: Vardag
Hej älsklingar! Kom hem för ungefär 40 minuter sedan. Slutade vid 15:00 och sedan gick jag till centrumet och väntade på att en tjejkompis till mig kom dit sen gick vi och tog en fixa och bara snackade om allt mellan himmel & jord. Det behövdes verkligen kände jag! Har försökt få igång vårat internet men gick inte så värst bra så har lånat vårat trådlösa internet, som är galet segt verkligen! Men det får funka sålänge.. 
Uppdateringen har verkligen intevarit på topp direkt denna vecka, men har inte suttit vid datorn någonting knappt! Så förlåt för det! Ska försöka bli bättre på det, eller vad tycker ni sweeties? ;) Tänkte göra tidinställda inlägg tills imorgon eftersom jag slutar halv fem imorgon, kill me.. Så otroligt trött på skolan just nu! Men ska fråga mamma om jag inte kan få ha internet med mig imorgon eftersom jag ändå tar med mig datorn, så kan jag uppdatera lite på mina raster osv också, skulle ju vara toppen bra för då slipper jag tänka att jag måste göra tidinställda inlägg osv! 
 
Bilden beskriver mig så enormt bra just nu..
 

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg häär! :D

Kommentarer
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

sv; aa allt är bra tack, själv? :)

2012-09-26 @ 19:19:44
URL: http://tjejenida.blogg.se
Postat av: amanda

sv: åh tack!
ja det är bra, själv :D

2012-09-26 @ 19:22:49
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: Emmy

sv: tack så mycket :)
jo de är helt okej sj?

2012-09-26 @ 19:23:52
URL: http://justiandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek