Don't get pissed when I start talking to someone else, you let me go.

Datum: 2013-02-17 - Tid: 15:43:34 Kategori: Vardag

Bild från instagram..
 
Godmorgon sötnosar, vaknade först vid åtta i morse av att min killkompis vaknade och inte kunde sova så han skulle lägga sig och hålla om mig och jag vaknade, haha. Så vi låg kvar i sängen en stund och snackade lite om lite saker som hände inatt och även lite småsaker om en person. Runt halv nio så åkte han hem för han skulle fixa lite sedan kunde han komma tillbaka hit om jag ville. Så då tog jag mina tabletter och sen gick jag och la mig och sov.. Vaknade vid kvart i två sedan, helt sjukt! Brukar aldrig sova så länge efter jag tagit mina tabletter, men var verkligen super trött... Kunde inte sova, så somnade runt halv sex eller nått sånt.. Helt sjukt egentligen..
 
Imorgon så är det skola som gäller för min del kommer typ dö, men iallafall. Är ledig på tisdag så det är riktigt skönt faktiskt! Nästa vecka är det ju sportlov så det är ännu bättre och vecka 12 och 13 så har jag prao och sen är det påsklov så det är verkligen toppen! :) Senare idag så kommer dagens outfit upp så håll utkik sötnosar! :love: Ska även fixa med bloggen nu så den blir klar! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek