If you ask me how I'm doing, I would say I'm doing just fine.

Datum: 2013-02-01 - Tid: 15:12:53 Kategori: Vardag
Har inte uppdaterat på hela veckan, förlåt för de! Har inte suttit så mycket vid datorn och har inte haft någonting att blogga om. Men nu kör vi igång som vanligt igen! :) Eller försöker iallafall, kanske inte blir så mycket uppdatering nästa vecka för ska göra en film på 10 minuter som ska vara klar på fredag och ett manus, och har inte ens börjat med manuset ens! Så har smått panik att jag inte kommer hinna, men får sitta och skriva manuset i helgen och försöka filma med! Känner verkligen att jag måste få upp statistiken och sånt. Men nu ska jag fixa lite bilder och sånt som kommer upp i bloggen senare idag eller i helgen.. Ska även göra en videoblogg när jag har tid! So stay tuned! :love:
 

Kommentarer
Postat av: JB - fotografi

- Tack!!
Nej inga speciella planer, sj?

2013-02-01 @ 20:08:20
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek