Sjuk...

Datum: 2013-02-07 - Tid: 14:11:01 Kategori: Vardag
Bild från igår via Instagram..
 
Är hemma från skolan idag för att jag inte mådde särskilt bra på morgonen, men nu är det mycket bättre verkligen! Har ätit lite mat, varit med en kompis en stund och bara snackat och även hunnit titta på Dear John och gråtit en del, så sorglig film verkligen! :( Resten av dagen så ska jag bara ta det lugnt, fixa det sista med bloggen, inte mycket kvar nu! Ska även börja fixa tidinställda inlägg nu för har glömt bort att blogga på ett par dagar, hihi! Ni får gärna komma med förslag på vad jag kan blogga om för har verkligen ingen inspiration just nu.. Ska göra i ordning lite mat till mig, vi hörs senare! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek