Whatever happens in your life, don't forget when it's your fight, and who you are.

Datum: 2013-02-16 - Tid: 11:20:48 Kategori: Vardag
 
Förlåt för denna hemskt dåliga uppdatering denna vecka, men har haft mycket med skolan och sånt. Har även inte mått så himla bra, haft mycket och tänka på och sånt så har inte orkat att uppdatera. Har sagt många gånger att jag ska bli bättre på att uppdatera osv, jag vet det. Men jag måste bli bättre på att uppdatera, får upp statistiken och sen slutar jag blogga, blir så varje gång, haha. Idag måste jag fixa det sista med bloggen och sedan börja uppdatera igen som vanligt för har så sjukt många idéer just nu! På måndag börjar jag även med veckans intervju med en bloggare som många av er läsare har velat haft en intervju med! Mer än så säger jag inte än så länge! ;) Vill du bli intervjuad och ha chans att få över 1000 läsare per dag? Maila mig på [email protected] och berätta lite om din blogg, varför du vill bli intervjuad så hör jag av mig när det är din tur! Alltså får alla chansen att bli intervjuade! XOXO

Kommentarer
Postat av: nathalie

jättefin blogg! =)
kolla gärna in min, kram!

2013-02-28 @ 15:37:52
URL: http://fitnessista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek