Inne & Ute

Datum: 2013-03-11 - Tid: 10:00:00 Kategori: Inne & Utelistan
 
♥ Tumblr & weheartit - Måste bara hissa dessa två hemsidor, alla vet säkert vilka hemsidor detta är. Men ändå, hittar alla "citat" som jag har som rubriker här på bloggen där, osv! Sök bara på "Kushandwizdom" på Tumblr eller Wehearit så kommer massa fina & betydelsefulla & sanna citat upp! Finns ju även lifequotes, friendquotes osv som du kan söka på!
 
♥ Snart sommar - Måste bara hissa detta. Snart är det sommar, kändes nyss som jag fyllde år, haha! Tiden går sjukt fort! Ungefär 13 veckor tills det är skolavslutning och sommarlov, gud vad skönt! Liksom sol och värme och allt, I love it! :love:
 
 
Att snön inte har smält ännu - Finns det inget värre än att snön inte har smält ännu? I hate that. Slask & halt ute. Och jävligt kallt för den delen. Fryser typ bara jag går ut, vad jag än har på mig, haha! Riktigt trött på vintern faktiskt! :( Någon mer än jag som känner så?
 
♥ Nisvet Suljic - Måste bara dissa denna äckliga kille, alla vet nog redan vem det är, han som gör fake tävlingar på Facebook där man kan vinna jofama by Kenza jacka som är värd 3000kr, iPhone 5, Macbook Pro osv. Usch säger jag bara, I hate him. Visst han lägger upp bra statusar och så, men han säger att han kommer på dem själv och så vilket INTE är sant eftersom han har tagit sjukt många texter & citat från Tumblr & Weheartit och översatt dem från Engelska till Svenska och lagt upp på facebook.. Kan inte förstå att så många som över 60.000 prenumurerar på han på facebook, det är helt galet efter allt han gjort... Dessutom fick han hjälp av en annan att bli "känd" på facebook, sedan hackade Nisvet killens facebook sida med över 120.000 följare/likes
på. IDIOTISKT!

Kommentarer
Postat av: therese pue

Och jag vill bara säga att en tjej på skolan vann kenza jackan, så den var inte fejk!

2013-03-12 @ 21:44:28
URL: http://fames.se/duvetpue
Postat av: Ampii

Hej fiina du!!
Nu har jag dragit igång en frågstund på bloggen ( http://aampiii.blogg.se/2013/march/fragestund.html )
Ställ gärna en eller flera frågor!!

KRAMAR AMPII!! <3

2013-03-24 @ 10:20:16
URL: http://aampiii.blogg.se
Postat av: Sarah

fin bild =) allt bra ??

2013-04-07 @ 17:07:00
URL: http://Klarahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek