Finally friday!

Datum: 2013-11-22 - Tid: 16:10:54 Kategori: Vardag
 
Fredag idag, äntligen. Stannade hemma från skolan för alla 9or skulle till Gymnasiemässan och jag skall dit imorgon med min mamma och titta på gymnasium osv. Ska bli kul faktiskt. Om en stund så ska jag eventuellt åka till Trångsund med min syster och träffa min pappa, men vet inte om jag orkar är sjukt trött.. Har vaknat hela tiden nästan inatt, så har inte sovit något nästan. I helgen blir det plugg, plugg, plugg och ännu mer plugg. Måste verkligen komma ikapp med skolan nu, ligger efter väldigt mycket i vissa ämnen... Wops.. Måste även på börja en ny design i helgen, har så sjukt många ideér just nu! :) XOXO
 

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2013-11-22 @ 18:01:03
URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek