A girl can be your best friend, worst enemy, a real sweetheart, or a real bitch. It all depends on how you treat her.

Datum: 2012-12-29 - Tid: 18:16:35 Kategori: Vardag
 Har just nu lite smått panik och får snart utbrott på min dator som inte vill fungera som jag vill! Den vägrar föra över bilderna från julafton och lite bilder från idag när jag var ute och fotograferade! :( Så får försöka lite senare eller nått, men kan ännu inte ladda upp bilderna från julafton eller nått. Men lägger upp bilderna här på bloggen så fort jag fått in dom på datorn. Ska även svara på lite kommentarer från igår eftersom min dator slutade bara fungera igår, eller den blev jätte seg och tangentbordet fungerade inte riktigt som jag ville så jag stängde av den, och la mig i sängen och myste istället! Ska försöka publicera inlägg lite tidigare på dagen, men idag sov jag till tolv, gick upp och fixade mig och åt sedan gick jag direkt ut på långpromenad och fotograferade lite, mötte upp mormor och gick hem till henne och fotade hennes fina katt Oskar, som ni får bilder på senare. Sjukt fin är han verkligen! :) 
 
Senare ikväll så kommer jag publicera ett hiss & diss inlägg och även 5-10 sanningar om mig, så det får ni inte missa! Nu ska verkligen uppdateringen bli på topp igen! :love:
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Sv: ÅH, men vad snällt :)
Har varit på ikea idag och imorgon blir det klädaffärer o så!
Har du själv några planer för sista dagarna på 2012? ;) :)

2012-12-29 @ 20:03:18
URL: http://photoplanet.blogg.se/
Postat av: Josefine

Gott nytt år!

Jag har en tävling på min blogg, klicka in och va med :)
direktlänk: http://jjosefinellofgren.blogg.se/2013/january/-tavling.html

2013-01-01 @ 16:51:11
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek