Dan före dopare dan.

Datum: 2012-12-23 - Tid: 16:38:44 Kategori: Vardag
Åh gud vad nära julafton det är nu, en dag kvar. Har längtat så otroligt mycket, har inte ni sötnosar? :) Maten, stämningen, julklapparna, kalle anka och ja allt annat som tillhör julen! Jag verkligen älskar julen, gör inte ni det? Idag har jag städat mitt rum och fixat lite smått. Snart ska jag pynta julgranen så då är julstämningen på hög nivå här hemma! Hur är det hos er? Har ni pyntat granen ännu? :) Ska även försöka ta några härliga bilder också och sen måste jag även lägga upp bilderna som jag tog igår som jag glömde bort helt. Tror det blir i olika inlägg eftersom några är porträtt bilder osv! Men ni kommer iallafall få se en del bilder iallafall! Några bilder som jag tog igår ligger redan uppe på min facebook så ni kan titta redan nu om ni vill. Klicka HÄR för att komma till min facebook!
 

Kommentarer
Postat av: Lowa

Haha, men det bästa med julafton tycker ändå jag är när man sitter och äter gröt på morgonen ;)

2012-12-25 @ 20:00:18
URL: http://lowagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek