10 saker ni kanske inte visste om mig!

Datum: 2012-07-28 - Tid: 10:00:00 Kategori: Om mig
 
Jag har väldigt svårt att lita på folk.
Jag har haft 2 marsvin som dog för två månader sedan ungefär. 
Jag älskar Danny Saucedo.
Jag kan One thing, What makes you beautiful och Moments i huvudet.
Jag älskar bloggarna Kenzas.se, Sarahtjulander och Sagahusberg.
Jag har väldigt svårt att somna på kvällarna, utan somnar oftast runt 12-1 som tidigast.
Jag svär väldigt ofta, det är som en vana för mig hihi!
Jag vill jobba som fritidsledare, stylist eller frisör.
Jag har fobi för blod, börjar må illa såfort jag ser blod förutom mitt, haha!
Jag har en väldigt nära vän som är homosexuell.
 
Glöm inte att ställa fler frågor i frågestunden HÄÄR! Annars svarar jag inte på någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek