Blogglista

Datum: 2012-07-30 - Tid: 13:30:00 Kategori: Frågor & Svar
Tänkte att det kanske vore lite roligt för er att läsa lite sådant här om mig? Varning för lång lista haha! Puss!

Namn: Erica Cecilia Margareta Nylund

Ålder: 14 snart, 12 oktober 1998.

Längd: 1.62

Sko-storlek: 36-38

Född: I Stockholm, Huddinge.

Bor: Stockholm, Haninge.

Gör just nu: Vardagligen eller? Går i skolan, bloggar, designar, lever livet.

 

Allmänna frågor.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:Glad, snäll och.. Kärleksfull?

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Har svårt för att sitta still länge, blir besviken på folk för lätt och är lite föööör sprallig ibland haha! Kan vara lite överallt..


Vad är du rädd för: Kryp, att inte få vara med dem jag älskar, hajar och döden. Finns ju mycket ändå, så det var bara några saker.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min kropp och mitt hår, har väldigt tjockt och självlockigt hår!

Suddig bild på mitt hår, hade inte gjort någonting med håret förutom att borsta det!

Det roligaste jobbet du haft/har: Vet inte om jag kan kalla det jobb haha, men bloggen såklart!

Har du körkort och egen bil: God no haha!

När tar du ditt körkort: Om några år antar jag? Hehe..

När grät du senast: Inatt.

När skrattade du senast: Igårkväll ,pratade med J och S i skype, haha!

Vem åkte du bil med sist: Mamma! Tror jag?

Vem åt du mat med sist: Gänget på kollot

Vem sov du hos sist: Oj du, vet inte riktigt!

Vem sov hos dig sist: Denniz

Vad var du rädd för när du var liten: Att den där ormen i Harry Potter-filmerna skulle hoppa upp ur toaletten.. Hehe.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Frisör och stylist! Fast vill bli båda två nu också, haha! Men också fritidsledare!

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Oj, minns inte riktigt? En gång för en operation, en gång för rönkten för misshandel.. Någon mer gång som jag kanske glömt?

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag förlorade två av dem som jag älskade allra mest. Ida Berglund och Robert Englund. ♥ Och även min syster som dog för snart 4 år sedan!

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min familj, mina underbara vänner, mina goaste bloggläsare och min sötnos!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Många saker.

Har du någonsin sportat: Oj, ja någon gång har jag väll gjort det! Gick på simning i ett år ungefär. Gymmat ett par gånger. Ska börja på cheerleading till hösten, mer om det senare!

Någon du ser upp till: Min syster, Kenza, Rebecca Edenström och Sarah Carlsten. Sedan hela bandet, One Direction som ni kanske redan förstod? Älskar dom enormt!

Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, sminkväska, anteckningsblock, nycklar, tuggummin/halstabletter och lite andra småsaker!

Har du varit utomlands någon gång: Jaadå, om Finland räknas?

Vilken plats var finast: Kalmari (Finland)

Största stad/städer du varit i: Haha, har inte varit så mycket runt om i Sverige.. Mest bara småstäder, men Köpenhamn när jag var liten.

Lite mer personliga frågor.

Har du någonsin tagit eller provat droger: Absolut inte!

Rökt: Ja, tyvärr! Ångrar det verkligen!

Snusat: Nej!

Druckit: Nej.

Har du piercing eller tatuering: Nej inte längre, haft piercing i naveln en tog ur den för huden mellan "kulan" och själva smycket krypte. Sen har jag ju såklart i öronen, men räknar inte det riktigt som piercing!

Precis efter jag tagit navelpiercingen.

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Snäll, omtänksam, få mig att skratta, helst längre än mig, våga visa sin kärlek inför sina vänner osv. Sedan får han gärna ha ett fint leende hihi, och en varm blick.

Finaste komplimang du fått: Jag vet inte riktigt, har fått så många komplianger om olika saker (hoppas ni förstår att jag inte skryter nu!) så jag vet inte riktigt! Men det är nog angående bloggandet!

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Inte med mening, men det har väl hänt..

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja..

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad såklart! Sedan kan landet vara skönt om man bara vill komma iväg lite.

Hamburgare eller pizza: Båda kan vara gott ibland, men säger nog pizza!

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund! Men katter kan också vara mysiga hihi.

Aftonbladet eller Expressen: Spelar ingen roll haha.

McDonalds eller MAX: MAX!

Vin eller Öl: Inget av det!

Charter- eller skidsemester: Charter hihi. Fast skidsemester kan ju också vara mysigt, inte för att jag någonsin har åkt skidor… Haha. Inte varit på charter heller, vet inte ens vad det är...

Sverige eller Utlandet: Aldrig varit utomlands, haha! Men tror jag säger utlandet ändå, hihi!

Sport eller nyheter: Nyheter såklart!

Hockey eller fotboll: Ingenting, men fotboll om jag måste välja!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Hårfärg spelar ingen roll, är killen snygg så är han!

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Båda, hösten är mysig men våren är bättre för då är det snart sommar, hihi!

Flyg eller tåg: TÅG! Jättemysigt juuuu hihi

Bil eller buss: Bil

Fråga fler frågor i frågestunden HÄÄR! Annars svarar jag inte på någon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek