Inne & Ute

Datum: 2012-07-29 - Tid: 14:06:00 Kategori: Inne & Utelistan

Mina underbara läsare! - 
Måste bara hissa er mina underbara läsare! Ni betyder mer än ni tror. Jag blir alltid så glad varje gång jag loggar in på bloggen och ser att statestiken har ökat enormt och att jag fått massor med kommentarer! Jag älskar er!
 
♥ Instagram - Måste bara hissa denna grymma app. Så sjukt bra och rolig att bara sitta och titta runt på! Följa sina idoler, vänner, familjer osv! Grymt bra app! Följ mig gärna, självklart så följer jag tillbaka. Heter byericanylund där! :)
 
Ricce & Jontish - Måste bara hissa dessa två pojkar. Dom är grymt starka och grymt bra på att rappa! Dom får mig att le, dom får mig att le, jag älskar er!
 
 
The typical sidor - Måste verkligen dissa detta så hårt. Ärligt, hur fan kan man göra the typical sidor och försöka få en annan person att må dåligt? Som en person Jens Ullberg som inspirerar många ungdommar, någon/några id*oter har gjort en typcial sida med honom, så jävla sjukt egentligen! Usch, internet mobbning borde inte finnas!
 
Skola snart - Snart börjar allvaret igen, skolan.. Längtar lite men ändå inte.. Lite mindre än 1 månad innan jag börjar, uhh! Vill ha mer sommarlov, mer sol och värme... Eller vad säger ni?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek