Trasig iphone, eller vill du ha ny mobil?

Datum: 2012-07-13 - Tid: 15:50:00 Kategori: Jag tipsar er
Har du råka haft sönder skärmen på din iphone? Eller är du sugen på ny mobil? Då är nymobil.se den perfekta hemsidan för dig! Nymobil.se har grymt bra erbjudande för alla sorters olika telefoner, moderna som gamla till ett grymt bra pris med abonnemang. Dom har självklart bara inte nya mobiler, utan dom har även skal och tillbehör till iphone 4/4s, HTC One X, Samsung Galaxy S2 och S3 och massa andra mobiler. Denna sida rekommenderar jag verkligen grymt mycket till er! Jag satt och tittade runt på iphoneskal på denna hemsida och hitta detta (länk) snygga skal om jag bara måste klicka hem. Super snyggt verkligen!
 
Klicka här för att komma till sidan.

Kommentarer
Postat av: martina

hej! allt bra? :)

2012-07-13 @ 16:32:08
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek