Vilket kollo ska jag på?..

Datum: 2012-07-12 - Tid: 12:05:00 Kategori: Vardag
Det är många som har frågat av er vad för sorts kollo jag ska på den 27 juli till 8 augusti. Jag har svarat dom flesta i kommentarer men det börjar bli ganska så jobbigt att göra det, så tänkte ta upp det i ett inlägg istället! Det är ett terapi kollo som jag ska åka på. Alltså, ordet terapi är lite avancerat att förklara för mig. Men kan berätta varför jag åker iväg på detta och lite om kollot.
-
Det är ett kollo där det är ungefär 8 personer som åker iväg till Ornö ( en jättefin ö i Stockholms skärggård) och är där under 12 dagar, 13 dygn och har det allmänt kul och lär känna varandra. Alla barnen som är där har någon form av kontakt med PRIMA (barn och ungdoms psykrati). På kollot ska man "träna" någonting man har svårt med, exempelvis kontrollera känslor, kontrollera ilska osv. På kollot ska jag få hjälp med ganska många olika saker, men framförallt kontrollera min ilska och kontrollera mina känslor.
-
Många har också undrat varför jag inte kommer kunna blogga någonting under tiden jag är där.
Det är för att man inte får ha med sig någon mobil eller ipad eller dator. Dom har två telefoner man kan ringa hem om det skulle vara så att man behövde det, haha.. Det kommer att bli en stor utmaning för mig eftersom jag har med mig min telefon vart jag än går, även om den inte har något batteri. Helt ärligt så tror jag inte att jag kommer att klara av detta. Men det återstår och se. Jag lyssnar alltid på RIX FM eller spelar på telefonen tills jag somnar, har all viktig info i den osv.. Men det kommer nog gå!
-
Många har också frågat om jag kommer ha en blogg paus under tiden jag är borta eller om det kommer bli uppdatering ändå. Det kommer bli uppdatering, men absolut inte om "dagarna" som jag är där. Utan mer designtips, photoshoptips, hur du får fler besökare osv. Massa sånna inlägg kommer det att bli, men självklart i veriasion. Alla inlägg som postas under tiden jag är på kollot hittar ni i kategorin "Terapi- kollo 2012", som blir tillgänglig efter detta inlägg har publicerats. Sedan när jag kommer hem så kommer jag berätta hur det har varit att vara på kollot osv. Men jag får tyvärr inte ha med mig någon kamera för om jag skulle lägga upp någon bild på en/flera personer som jag inte gillade på kollot  på någon social media (Facebook, twtter, instagram osv). Men bilder som jag var med på som togs under kolloperioden skulle jag få den 4 september och dom kommer ni självklart att få se.
 
Detta vart ett ganska så långt inlägg men jag tyckte att det behövdes eftersom att många har undrat om detta. Och även helt anonyma personer, så jag tyckte det var bäst att lägga upp all info i ett inlägg!
 

Kommentarer
Postat av: Julia Lilje

Hallå där!!
Vill bara tipsa dig om min tävling på bloggen, man kan vinna ett valfritt Iphone skal! Och reglerna är busenkla. Var gärna med och tävla!!
http://julialiljes.blogg.se/2012/july/tavling-1.html#comment
Kram!

2012-07-12 @ 14:27:17
URL: http://julialiljes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek