Keep your head up and it will be hard for people to bring you down

Datum: 2012-10-10 - Tid: 19:12:12 Kategori: Foto - Natur
Bild från somras.
 
Satte mig precis vid datorn och tänkte göra tidinställda inlägg för imorgon, men kommer inte på vad jag kan skriva om imorgon, haha! Inlägget igår om bloggare osv, (ni hittar inlägget HÄR) var väldigt gillat av er, kanske kommer upp något inlägg om mina tankar/åsikter om något annat imorgon?! ;) Njaa, vi får se helt enkelt! Funderar stark på och göra ett "sex & kärlek" inlägg som många frågat efter, även självförtroende.. Hm, kanske kör på båda! :)
Många har även frågat mig om jag inte kan börja publicera lite bilder som jag tagit i somras eller nu i höst, helt ärligt så har jag knappt inte fotograferat någonting i somras och ingenting i höst. Men får väll helt enkelt gå ut och fotografera lite i helgen, så ni får se lite bilder! Men måste bara få igång min kamera igen som slutat fungera... Suck..

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tack ska du ha!! :)

Så roligt, kan börja med att säga grattis i förskott då! :) Spännande och mysigt med övernattning med pojkvännen. Kommer ihåg dem första gångerna för mig och min pojkvän, så himla pirrigt och extra mysigt :)

Till helgen har jag planer ja. På fredag ska jag först till frissan för att göra mig fin. Sen på kvällen ska jag umgås med två nära tjejkompisar, och ta igen massa tid med den ena då hon åker iväg till Asien nästa vecka och stannar där i en månad. Så blir en myskväll och säga hejdå kväll typ, haha.
På lördag är det släktkalas här hemma för min syster och så ska jag självklart träffa min fina Martin som jag inte kommer träffa på en hel vecka :)

2012-10-11 @ 02:09:35
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Nykär, va härligt!! Och du har inget att skriva om?? What?? ;)

2012-10-11 @ 17:02:22
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek