Skriver av mig, till er

Datum: 2012-10-02 - Tid: 11:00:00 Kategori: Självförtroende

Hej du. Ja du. 
Sluta vara missnöjd med dig själv. Du är perfekt, oavsett hur du än ser ut. Stoppa önskan att du såg ut som någon annan, eller önskan att folk gillade dig så mycket som de gillar någon annan. Sluta försök få uppmärksamhet från dem som sårar dig, dom är inte värd din tid. Utan det är dom som gör dig glad och lycklig som är värd din tid. Gör mig en tjänst tjejer, Gå in till ditt badrum och ställ dig framför spegeln. Tvätta bort sminket och ta bort de falska ögonfransarna och ta ut hårförläningen. Sätt upp håret i en hästsvans. Okej, nu ställer du dig framför spegeln och stirrar på din vackra reflektion i 3 minuter. Nu vågar du inte kritisera dig själv.. Peka ut dina styrkor och vad som gör dig vacker och unik. Dina brister är vad som gör dig sexig. Nu, gå vidare med att sminka dig och klä dig för att imponera och trivas, men göm dig inte bakom det. Ni är vackrare om ni är er själva, med eller utan smink och partyklänning! Och sedan? Sedan sticker du mitt fingret i luften och säger fuck you. Min lycka kommer inte att bero på andra längre.

© Kopieras mina texter så tar jag till med en anmälning. Om du vill låna en text som jag skrivit, fråga mig då i en kommentar. Annars så räknas det som stöld.

 

Kommentarer
Postat av: Sophie (vardag, foto, musik, mode, sött & gott)

Jättebra inlägg!

Svar: svar: tack så mycket! betyder verkligen så mycket!! :)
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2012-10-06 @ 16:51:45
URL: http://sophiethatsme.blogg.se
Postat av: Meltem

Väldigt fint skrivet hjärtat! <3

Svar: Tack så mycket hjärtat! Blir så glad! <3
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2012-10-06 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek