Beccadesign.se

Datum: 2012-09-17 - Tid: 14:10:00 Kategori: Jag tipsar er
Satt och tittade runt på smycken på olika hemsidor  men letade speciellt efter handgjorda smycket och hittade  beccadesign.se och blev alldeles kär i deras smycken, speciellt deras handgjorda! Hemsidan är bara inte fylld av super snygga smycken, utan också av klockor, kläder och en hel del annat! :) Vill ha nästan allt från deras webbshop, men har valt ut några av mina favoriter som ni ska få se! ;)
 
Krucifix halsbandet kostar 149:-
Bohem halsbandet med rosa pärlor kostar 199:-
Kleopatra halsbandet kostar 199:-
Krucifix halsbandBohem halsband med rosa stenarKleopatra halsband
Hur fina är inte dessa tre halsband ovan? Tre av alla saker jag verkligen bara måste ha i höst! :) Eller vad tycker ni?
 
Ange koden "sept15" i kassan så får du 15% rabatt på hela köpet! Räcker hela september ut så besök beccadesign.se och klicka hem något fint! :)
 
Glöm inte att anmäla er till veckans blogg häär! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra Saandriiie Åhfelt

Tack detsamma sötnos! :D

2012-09-19 @ 18:22:40
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek