Redigerar bilder

Datum: 2012-09-17 - Tid: 17:08:00 Kategori: Foto- Vänner & familj
Bjuder på en bild på mig och min älskade syster från förra året..
 
Sitter just nu och redigerar lite bilder på datorn, längesen jag gjorde det faktiskt! Kom hem från min viktkontroll för typ en timme sedan också! Berättar hur det gick senare ikväll eller imorgon. Ska även publicera några delar av novellen till er idag också, många som har undrat över när del 10 kommer! Ska även försöka plugga lite också, ska skriva mitt mattematik prov på onsdag som jag missade i torsdags när jag var sjuk. Så känner mig lite nervös inför det, men får hoppas att det går bra. Ska även hinna med att handla matsäck tills imorgon eftersom jag ska på orientering då! Känner mig sjukt nervös inför imorgon, men vi får hoppas att det går bra! Ganska många saker som händer denna vecka. 

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg häär! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

följer dig på bloglovin nu :D säg till när du följer mig:)

2012-09-17 @ 19:56:42
URL: http://eemma.spotlife.se
Postat av: amanda

sv: åh tack!

2012-09-18 @ 16:19:54
URL: http://liindstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek