One more love song and I will be sick.

Datum: 2013-02-03 - Tid: 12:52:31 Kategori: Vardag
Bild från gårdagen med min fina syster! ♥
 
Vaknade runt tio när mamma kom in och väckte mig, blev verkligen sjukt arg, haha. Var verkligen supertrött och är det fortfarande så idag blir det bara att ta det lugnt. Ska försöka fixa det sista med bloggen som jag sagt att jag ska göra nu ett bra tag. Men känner verkligen nu att jag måste få det gjort så jag kan börja blogga mer osv, känner att det inte är något kul att blogga när bloggen ser ut som den gör. Eller vad tycker ni? :) Ska även fixa tidinställda inlägg tills imorgon och fixa inför skolan. Skönt att sluta 14:20 varje måndag nu istället för halv fem, happygirl! :) :love:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du är med och tävlar! Lycka till! :)

2013-02-03 @ 13:10:56
URL: http://jjennyenback.blogg.se
Postat av: Jenny

Så lite så! ;)
Allt är bra med mig, hur är det med dig? :D

Svar: Det är bara bra med mig, några planer för dagen? :)
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-02-03 @ 13:15:44
URL: http://jjennyenback.blogg.se
Postat av: janez.blogg.se

fin bild! :D
Kolla gärna in på våran nystartade blogg där vi skriver om mode,träning, våran vardag och foton! Självklart mycket mer också :) kram! ♥ - www.janez.blogg.se

2013-02-03 @ 13:53:21
URL: http://janez.blogg.se/
Postat av: Jenny

SV; Tack så mycket, jag hade bara tänkt att slappa just nu och kanske plugga lite ;) sj? :)

2013-02-03 @ 14:36:11
URL: http://jjennyenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek