Äntligen fredag! Planer för helgen?...

Datum: 2013-01-18 - Tid: 13:50:19 Kategori: Vardag
Suddig bild från instagram i brist på annat!

Äntligen fredag idag känns helt awesome faktiskt! Hade möte idag så började skolan vid 10:15 och slutade vid 11:15, kändes ganska onödigt att gå dit, men men.. När jag slutade så stannade jag kvar i Handen och träffade några kompisar. Kom hem för ungefär 20 min sedan. Just nu så sitter jag och pratar med Jens och Cheyenne på facebook. Planerar lite inför helgen med Cheyenne eftersom hon kom hem från Karibien inatt/idag och har inte träffat på nästan 1 månad, undra hur jag har klarat mig utan mitt mongo, haha! Älskar dig Cheyenne! :love: Helgens planer och lite annat intressant kommer upp senare, so stay tuned sweeties! ;)

Kommentarer
Postat av: Endolia

Kikar in här :)

2013-01-18 @ 15:18:00
URL: http://endolia.blogg.se/
Postat av: Arika - En av Nattstad's mest besökta bloggar

Vill du göra ett länkbyte? har 5000+ läsare :)

2013-01-18 @ 22:40:29
URL: http://nattstad.se/arikas

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek