If it doesn't hurt, you're not working hard enough.

Datum: 2013-01-25 - Tid: 22:26:03 Kategori: Vardag
 
Just nu sitter jag och redigerar bilder som jag tänkt lägga upp på bloggen under morgon dagen och lyssnar samtidigt på One2five, grymt bra band dock gör dom bara covers än så länge vad jag vet. Vilket är ganska synd men ändå grymma! :) I helgen måste jag fixa info i menyn och lite roligare meny och inlägg osv. När det är klart så är hela designen klar, vilket kommer bli skönt.
 
Kom ner till Nyköping vid åtta tiden, så då fixade vi varma mackor till middag och satt och pratade lite och sånt. Runt nio tiden så satte jag mig vid datorn och har suttit och redigerat bilder sen dess. Funderar på att stänga av datorn och gå och lägga mig i sängen istället. Börjar känna mig små trött, men ska först kolla ett par avsnitt av PPL! :) Bloggar mer innan jag går och lägger mig eller imorgon, vi får se. XOXO 
 
 

Kommentarer
Postat av: J o j z y ♛

SV: Tack ska du ha! :)
Inte mycket, antar jag!

Hur mår du då? :)

► HA DET BRA! ~

2013-01-26 @ 01:05:35
URL: http://jojz.blogg.se/
Postat av: Michelle Osein

Hoppas du får en fin dag! :)

Svar: Tack detsamma!
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-01-26 @ 10:32:49
URL: http://michelleosein.se
Postat av: Ampii

Hej finis!!!
Svaren från frågestunden är uppe nu :)

KRAM AMPII!

2013-01-26 @ 12:20:39
URL: http://aampiii.blogg.se
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

önskar dig detsamma sötnos :D ikväll ska jag bara söndagsgosa med mig pojkvän hihi, själv då :)???
PUSS

2013-01-27 @ 10:50:26
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek