Jag är lyckligare nu

Datum: 2013-01-24 - Tid: 15:04:03 Kategori: Vardag
Suddiga bilder tagna med med ett dåligt program på datorn.

Kom hem från Handen med syster och hennes pojkvän för ca 20 min sedan, har varit och fikat med dem. Riktigt mys. Har ju inte träffat min syster sedan i söndags eftersom hon har praktik ute i Sorunda i 5 veckor, suck.. :( Men det var riktigt kul att träffa henne igen, saknat henne sjukt mycket, haha. Idag ska jag sitta och redigera massa bilder hela dagen och fixa med bloggen så den blir klar någon gång också. Funderar på att byta bakgrund till en annan men vi får se hur jag gör med det.
 
Vill även säga tack till alla som tittar in på bloggen även fast min uppdatering är väldigt dålig ännu, det betyder så himla mycket ska ni veta! :love: Blir verkligen super glad över att logga in och se en toppen bra statistik även om uppdateringen är dålig. Ni är bäst, glöm aldrig det! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek