Ledig..

Datum: 2013-01-23 - Tid: 13:08:35 Kategori: Vardag
Åh förstår inte varför alla mina bilder blir suddiga när jag väljer via Instagram? Så får bli ett bildlöst inlägg detta, ska ta massa bilder idag, även dagens outfit kommer att komma upp senare idag, dock är jag en riktig New Yorker brud idag haha! Idag ska jag på ett möte, berättar kanske senare vad det var för möte, sedan sa jag ut och fota om det inte är för kallt och mörkt ute. Ska nämligen på mötet vid 15:00 och vet inte riktig hur länge mötet tar.. Men det återstår och ser. Ska snart börja fixa mig och mysa ner mig i soffan och läsa veckorevyn som mamma köpte igår kväll till mig.

Är ledig hela veckan så det känns riktigt skönt, dock ska jag på utvecklingssamtal imorgon vid 14:30 men det går nog bra! Vet inte riktigt om mötet blir av för min mentor har varit sjuk hela veckan så vi får se. Var ledig idag med men har inte kunnat blogga innan nu, vaknade vid 11 och har suttit och gjort omslagsfoton till en hel del så tänkte bara skriva ett snabbt inlägg till er och även fixa lite tidinställda! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek