You don't get another chance, life is not a Mario game

Datum: 2013-03-02 - Tid: 11:53:09 Kategori: Vardag
 
Godmorgon sötnosar! Vaknade runt tio idag, gick upp och åt frukost och gick och la mig igen direkt efter, haha! Har suttit och tittat runt lite på tumblr och fick sjukt lust att blogga, bara skriva av mig, haha! :) Helt sjukt egentligen..
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, skulle egentligen ha åkt in till Skansen med familjen och min brors son, men det blir tyvärr inte så eftersom vädret är lite upp & ner idag.. Funderar på att snacka med mamma om inte hon & jag kan åka och gymma på hennes jobb, känner att jag har överskottsenergi today! Ska även fixa en ny header och bakgrund eftersom jag redan är trött på denna eftersom allt ser enormt fult & konstigt ut just nu. Fick även en kommentar om det igår tror jag det var, så det är inte bara hos mig bloggen ser helt konstig ut. Men det ska fixas idag och även en hel del andra saker! So stay tuned sweeties! ;) XOXO

Kommentarer
Postat av: ViktoriaCaroline

Hur mår du idag tjejen? :)

2013-03-08 @ 22:36:19
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Fin bild. :)

2013-04-12 @ 19:27:15
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Kim Andersson

söt blogg tjejen! :)
klicka gärna in på min och lämna en kommentar :) kram

2013-05-09 @ 10:11:43
URL: http://www.nattstad.se/jasminssyster

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek