BLOGGPAUS!

Datum: 2013-05-08 - Tid: 15:59:11 Kategori: Vardag
Bild från Valborg.
 
Som ni kanske har märkt så har jag inte uppdaterat på nästan en månad, och det är helt ärligt för att jag inte har orkat. Har haft så himla mycket i skolan, plugg osv. Sen har det även hänt en massa jobbiga saker hemma och så. Men nu är det lite bättre iallafall, så tänkte börja blogga igen! Försöka iallafall så gått de går så får vi se hur mycket jag uppdaterar. Egentligen så skulle jag ha börjat i söndags med en videoblogg men min dator ville inte funka som jag ville då, så efter 4 timmars försökande så gav jag upp. Men nu funkar den sådär iallafall, det duger ett tag! ;) 

Har inte så mycket mer att säga, vill inte heller skriva ett superlångt inlägg det första jag gör heller. Det har hänt så himla mycket sedan jag uppdaterade sist. Har gjort sidecut, har börjat sköta skolan osv. Sommarlov om 34 dagar, så det är sjukt skönt faktiskt. Tiden har gått så fort, om inte ens en månad så har jag haft denna blogg i ett helt år. Det är sjukt. Tänkte börja fixa med designen nu, så bloggen blir snygg så jag får lite mer blogglust. XOXO

Kommentarer
Postat av: MoaKaarlsson.

sv; Tack detsamma duu! :)
Är sjuk, så ska bara vara hemma. Själv?

2013-05-08 @ 16:26:55
URL: http://moakaarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek