I typed "Bitch" into my GPS, and guess what? I'm in your driveway. Vroom Vroom motherfucker.

Datum: 2013-05-17 - Tid: 13:23:26 Kategori: Vardag
 
 
Kom precis hem ifrån centrum, följde med en kompis som har varit här i nästan 2 timmar. Vi har bara tagit de lugnt, lyssnat på musik, snackat lite girlytalk och planerat lite saker inför sommaren! Kommer nog bli den bästa sommaren någonsin i år, har så himla många planer redan, haha! Åker eventuellt till Gröna Lund idag, har ju guldkortet så de är ju gratis för mig. Åker i så fall dit med Hampus & några andra, kommer bli riktigt kul om vi åker! Hampus skulle försöka få ihop några fler annars är det bara han & jag (va en som sa att han kunde följa med om de blev ojämnt med folk). Så just nu är vi inte riktigt sugna på och åka dit när de bara är två, inte lika roligt som när man är med flera.
Anyways, idag har jag bara varit i skolan. Hade inga lektioner typ, haha.. Några redovisade en uppgift på biologin och sen slutade vi, skulle haft Svenska innan egentligen men den va tydligen inställd. Så irriterande att få reda på det när man väl är i skolan. Tänkte ringa Hampus och se om han har hittat någon som vill åka med, annars sätter jag mig och fixar med designen som måste bli klar. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek