Sneak peak!

Datum: 2013-05-08 - Tid: 18:53:08 Kategori: Bloggdesign
 
Lägger upp en liten sneak peak på hur nya headern kommer vara, har suttit i två timmar och klurat ut denna design, börjar bli sjukt trött på att sitta i photoshop & så, men jag ger inte upp innan nya designen ligger uppe på bloggen! Ska bara fixa lite små saker så är headern klar, då är det bara kodningen kvar. Sån tur är så gjorde jag bakgrunden som jag tänkte ha för ett bra tag sen. Men ska fortsätta nu så jag blir klar någon gång! Vad tycker ni angående nya headern av det ni ser? Berätta gärna! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek