Summer

Datum: 2013-05-10 - Tid: 16:04:02 Kategori: Bloggdesign
Ser ut som att jag är värsta tjockisen på bilden till höger, men sitter konstigt så det är därför!
Kom precis in från att ha legat ute i solen i ungefär 1 timme, gick precis in för solen gick i moln. Fick en del färg iallafall, så de är helt okej! Just nu sitter jag och lyssnar musik på högsta ljud och sjunger, är ensam hemma så ingen som stör sig, haha! ;) Älskar att vara ensam hemma ibland! :) Försökte även lägga upp en videoblogg istället för ett tråkigt vanligt inlägg, men mitt internet är för segt så gick inte så bra att lägga upp det på videofyme. Får istället göra videoblogg när jag kommer hem på söndag eller när jag har mer tålamod, haha..
Igår bloggade jag ingenting för jag åkte ner till Nyköping där jag är nu, och när vi kom ner så åskade det och blixtrade, så ville inte sätta mig vid datorn då. När de hade blivit bättre väder så fick varken jag eller mamma igång internet på datorn.. Så det var därför det inte blev någon uppdatering igår! :)
Som jag skrev tidigare i inlägget så är internet väldigt segt här nere, så vet inte hur mycket uppdatering det blir under helgen, men ska försöka uppdatera och så mycket som möjligt! :) Ska även försöka lägga upp designen om internet och datorn vill samarbeta med mig! :) XOXO

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Det är så jobbigt att inte bli brun fort :c

Svar: vad menar du ? haha :)
Erica Nylund - Drömmen om att bli fotograf.

2013-05-10 @ 16:12:14
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: ♡ Madeleine Larsson

Sv; Tack desamma! Ska spendera hela helgen med min fästman. Självdå? :)

2013-05-11 @ 11:01:16
URL: http://madelajnee.blogg.se
Postat av: Cajsa Fotograferar

Hej! Vill du hjälpa en bloggare att vinna en fin tävling igenom bara att rösta här nedan på +1 röstar man. Hon heter

Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma +1 trycker man på!

http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list

Hoppas du ge henne rösten. Tack på förhand. :D

2013-05-11 @ 11:19:40
URL: http://www.cajsaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek