Thursday 160513

Datum: 2013-05-16 - Tid: 16:56:29 Kategori: Vardag
Bild från arkivet, går inte att ladda upp nya..
 
Förlåt för att jag inte har uppdaterat sedan i söndags, men har hänt en del saker. I måndags och tisdags så satt jag ingenting vid datorn. I tisdags så var jag även på tjejgrupp på kvällen och när jag kom hem så orkade jag verkligen inte sätta mig vid datorn. Igår så var jag och lämnade in min telefon hos tre för den la helt plötsligt av, så jag var lite nere igår så då orkade jag inte direkt blogga någonting. Men nu ska jag försöka blogga varje dag, kommer nog bli jobbigt i början men sen vänjer jag mig igen. Har ju inte bloggat varje dag sedan i januari eller nått. Ni får även börja kommentera igen, blir roligare att blogga då sweeties! :)
 
Idag har jag varit hemma från skolan för lite olika saker, hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade så jag fick vara hemma. Har även varit hos min psykolog och gjort den sista "delen" på min utredning som jag gjorde i höstas/vintras. Skönt att den är över nu iallafall. Det var egentligen inte någonting i själva utredningen, men gjorde något som kallas "ADOS utredning" det är för och se hur man reagerar och kontrollerar sig i olika situationer och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek