Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.

Kommentera ♥ [0]



Tillbaka till framsidan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Läs detta INNNAN du kommenterar!
» Bloggdesign
- Det är jag som har gjort allt i designen.
- Jag gör gratis designer, info om det kommer senare.
» Fotografering & redigering.
- Du får inte ta någonting från min blogg utan godkännande ifrån mig, du ska även länka att du lånat bilden från min blogg. Struntar du i detta och jag ser att du tagit något från min blogg så anmäler jag dig till bloggportalen du bloggar på (blogg.se, devote.se osv) och även till polisen för stöld.
- Jag har tagit alla bilder om det inte står något annat.
- Jag redigerar alla mina bilder i Photoshop CS5.
» Övrigt
- Jag gör bloglovinbyten, men det är ingen idé att göra ett om du ändå ska sluta följa mig efter en dag.
- Jag gör länkbyten, men du måste ha minst 150 besökare per dag.
- Är du här för att kommentera något elakt? Slösa inte din tid, för jag tar bara ändå bort dom och bryr mig inte om dom. I värsta fall så anmäler jag kommentaren till blogg.se och polisen (Ifall du hotar mig eller nått sånt, jag accepterar ingenting sånt!)
- Tänk på att du är aldrig anonym, jag har din IP-adress.
- Jag läser alla kommentarer och blir super glad över att du vill kommentera min blogg!
»Kontakt [email protected] - mailen kollas dagligen. - Du kan även kommentera det du undrar så svarar jag i ett inlägg, på din blogg eller mailar dig.

» Vad heter du sötnos?:
Stammis?

» E-postadress: (bara jag som ser, obligatoriskt i tävlingar)

» Har du någon blogg?:

» Lätta på hjärtat!:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P