Att vara otrogen är samma sak som att kasta bort en diamant och ta upp en sten...

Datum: 2012-12-20 - Tid: 19:18:02 Kategori: Vardag
Förlåt för denna super dåliga uppdatering, men har verkligen inte någon lust alls. Designen är väldigt gammal, är sjukt sugen på en ny och fräsch design men mitt photoshop har slutat att fungera. Kan inte ladda ner nya för har knappt inget minne på datorn, stort problem. Vet inte vad jag ska blogga om när jag inte har någon vidare fin design. Har ingen gammal design som man kan byta till heller.. Åh suck, varför ska alltid mitt photoshop sluta fungera när jag behöver det som mest? :( Men ska försöka fixa någon enkel design i GIMP eller nått, så jag kan börja uppdatera som vanligt igen! Eller vad tycker ni? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

VIP??

Ditt fina namn?:

Din mailadress?: (only for me)

Har du någon blogg?:

Lätta på hjärtat:

Trackback
Follow on Bloglovin




Fotografi Skapande
Djur Bloggtips
Fester & högtider Bloggdesign
Kändisar Designtips
Natur Länkbyten
Porträtt Photoshop
Önskeinlägg
Resor, äventyr & städer
Självporträtt
Övrigt
Erica
Jag tipsar er Min diagnos
Mina videoblogggar Mitt liv
Om mig Texter
Annat roligt Mode & skönhet
Filmtips Outfits
Frågor & svar Mode
Inne & utelistan Skönhetstips
Julkalender 2012 Shopping
Musik Rabattkoder
Roligheter Wanties/vill ha
Tävlingar
Övrigt
Självförtroende
Sex & kärlek